Hyee there! do follow my blog okay? Okay cunn+Follow me or go Home ?
My Silly StOry
Webmisss Story Linkies Credits
Result PMR :'/
Rabu, 21 Disember 2011 | 2:43 PG | 0 comments

Ya aku tahu esok semua pelajar yang telah berjuang untuk PENILAIAN MENENGAH RENDAH akan terjawab esok kan? Aku pon sama weyy :') Perasaan? Takot,cuak,seram,glabah,excited ALLAH ja lah yg tahu mcm mna,So korang nampakkan gambar dkat atas tuh? Yapp mstilah korang nampak :) Korang berani untuk gagal? Dah ready kalau GAGAL? Confirm jawapannya TIDAKK! of course lah kan,Kalau aku pon of course not,Kalau aku gagal aku menangis tak henti tauu! Rasa tersangat lah down and dumb -.- Tapi tak semestinya kita gagal,Kita dah usaha sedaya upaya right? Insya-ALLAH kita akan dapat keputusan cemerlang Aminnnn,Yaa mcm gambar dkat atas tuh A's ditangan kita! Kita msti boleh pnya :) So aku hope sangat aku dapat result yg memuaskan and takda FAIL! Redha ja lahh kan? Aku doakan korang jugak dapat result yg cemerlang<3 Aminnnnnnnn~ Cuakkkcuakk!


Thank For Reading